نوشته شده توسط : adibcarpet

نکات جالب برای خرید مبل باید بدانیم

برای خرید هر کالایی اگر نکات مهم خرید را بدانیم ، کیفیت خرید ما افزایش میابد.زمانی که مبل یا فرش با کیفیت تهیه کنیم در آینده برای نگهداری و قالیشویی و شستشوی مبل خیالمان راحت است زیرا قبلا در مورد آن فکر کرده ایم.

آنچه باید هنگام خرید مبل بدانیم:

اول تصمیم بگیریم که چه نوع مبلی میخواهیم بگیریم.(مبلمان با استیل چوبی، استیل و سرامیک و..)

مبلمانی که استیل آن چوبی باشد هم شیکتر و هم مقاومت بهتری دارند.

چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم:

1- بررسی نوع چوب و استیل مبلمان

نوع چوب به کار رفته باید 2 نکته اصلی را داشته باشد اول مقاومت بالا و کشش مناسب

در هنگام خرید حتما این دو مورد را از فروشنده سوال کنید

2- نحوه پیوند اجزای مبل

حتما وارسی کنید که پایه های مبل،تشک ها و تکیه گاه و.. از چه طریقی به هم متصل شده اند.

نگاه کنید که در حین اتصال ترک ، شکستگی ایجاد نشده باشد و یا چسب های به کار رفته بیرون نزده باشد.

3- رنگ چوب

رنگ به کار رفته در استیل چوب بسیار حائز اهمیت است هم نوع رنگ و هم رنگ به کاررفته مورد علاقه است یا خیر؟

از فروشنده درخواست کنید که چوب با رنگ پوشش داده است از جمله رنگهای روغنی و رنگ مرمری و..

و یا تنها خود چوب بدون رنگ است.

4- شیار ها وخطهای روی چوب

در هر محصول چوبی که تهیه میکنید دقت کنید که شیارهای روی چوی مشخص است یا خیر؟ و یا سنباده زده شده یا خیر؟ اینکه سطح چوب یکدست باشد بسیار مهم  است.

این موارد گفته شده برای توجه به نکات مهم در تهیه مبلمان در زمینه استیل و پایه های آن و چوب به کار رفته مهم است.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,خرید-مبل,بهترین-مبلها,نکات-مهم-خرید-مبل,چوب-مبل,پایه-مبل,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

هنر بدون ویترین فرش

شهرکرد- ایرنا- صنایع دستی، ریشه در تاریخ و هویت فرهنگی ایرانیان دارد، اما مشکلات گریبانگیر این هنر طی سالیان متمادی موجب شده تا آثار تولیدی استان با مشکل نبود نوآوری در تولید و بازاریابی نامناسب مواجه باشد.

به نقل قالیشویی ادیب و گزارش ایرنا، آموزش ضعیف، هزینه بالا در تولید فرش با ابعاد بالا، ضعف بازاریابی و فروش، نیروی کار خسته و پیر، مشکل در تامین مواد اولیه، نبود نوآوری در تولیدات و دریافت سفارش ها از جمله مشکلات در تولید صنایع دستی اصیل این استان بشمار می رود.
به عنوان مثال؛ 'خاتم شیخ شبان' شهرستان بن و 'گز بلداجی' شهرستان بروجن چهارمحال وبختیاری به نام اصفهان شناخته می شود و از سویی 'نمدمالی' و فرش 'چالشتر' و 'یلمه' بروجن که ثبت ملی هستند، چندان مورد توجه قرار نگرفته و یا آن چنان که باید شناخته شده نیست.

**تولید 30 محصول صنایع دستی عشایری در چهارمحال وبختیاری
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال وبختیاری گفت: هم اینک افزون بر 30 نوع صنایع دستی عشایری در چهارمحال وبختیاری تولید می شود.
مهرداد رئیسی اظهار کرد: انواع بافته های 'داری' مانند فرش، گلیم و مشتقات آن ها از مهمترین صنایع دستی شهری و روستایی چهارمحال وبختیاری است.
وی افزود: هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی 12 هزار نفر هستند که از این تعداد تنها حدود سه هزار نفر فعالند.
رئیسی تاکید کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به منظور ایجاد رونق در بازار صنایع دستی، کاهش هزینه های تولید، بسیاری از فضاهای تاریخی موجود در استان مانند قلعه چالشتر و پل مصلی بروجن را در اختیار هنرمندان و صنعتگران این حوزه قرار داده تا آموزش، تولید و فروش محصولات با سرعت بهتری صورت گیرد.

**نوآوری در تولید صنایع دستی مورد توجه باشد
یکی از هنرمندان صنایع دستی رشته بافت و مرمت فرش گفت: نوآوری در تولید صنایع دستی همراه با حفظ اصالت محصولات مورد توجه جدی قرار گیرد.
نسرین صانعی دهکردی به وجود تاریخچه، پتانسیل و نیروی کار متخصص و ماهر در بافت و مرمت فرش شهرکرد اشاره و تاکید کرد: این درحالی است که بیشترین نیروی کار این حوزه پیر و فرتوت شده و توانایی فعالیت ندارند.
وی وضعیت آموزش های تئوری و عملی در رشته فرش را ضعیف دانست و افزود: به همین منظور ارائه آموزش های حرفه ای و کاربردی در حوزه تولید، بافت و مرمت فرش ضرورت دارد.


صانعی دهکردی تصریح کرد: در تولید فرش با ابعاد و سایز کوچک نمی توان تجربیات لازم را به هنرآموزان منتقل کرد.
وی یادآور شد: این درحالی است که تولید فرش هایی با ابعاد و سایز بزرگ به هزینه های فراوان و زیاد نیاز دارد.
این هنرمند صنایع دستی رشته بافت و مرمت فرش اظهار کرد: نباید ارائه آموزش ها در رشته های مختلف صنایع دستی ضعیف باشد، بلکه بایستی براساس ملاک های علمی و کیفی صورت گیرد.
وی گفت: به همین منظور از حرکت به سمت و سوی آموزش های تئوری با هدف ارائه مدرک های کمی پرهیز شود.
صانعی دهکردی تاکید کرد: هم اینک تولید صنایع دستی رشته بافت و مرمت فرش با مشکل مواجه نیست، بلکه هنرمندان این حوزه در شناسایی بازار هدف، بازاریابی و فروش محصولات حود با مشکل مواجه هستند.
وی افزود: شناخت بازارهای هدف داخلی و خارجی و تامین نیازهای آنان به همراه حمایت مسئولان از تولیدکنندگان صنایع دستی بایستی به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.
این هنرمند صنایع دستی رشته بافت و مرمت فرش تصریح کرد: حمایت مالی از تولید کنندگان، ارائه آموزش های علمی قوی، برگزاری دوره های آموزشی و بازدید از نمایشگاه های خارجی می تواند در رونق بازار فرش چهارمحال و بختیاری موثر باشد.
وی یادآور شد: هم اینک بازار فرش کشور و چهارمحال و بختیاری در دست واسطه هایی از کشورهای هند و پاکستان قرار دارد.
صانعی دهکردی اظهار کرد: به علت نبود حمایت جدی از بافنده ها و تولید کنندگان رشته فرش سود صنایع دستی تولیدی این بخش در جیب واسطه ها قرار می گیرد.
وی گفت: در بخش مرمت فرش توجه به این نکته ضرورت دارد که تمامی تولیدات سالم از دار قالی پائین نمی آید.
این هنرمند صنایع دستی رشته بافت و مرمت فرش تاکید کرد: این درحالی است که فرش تولیدی چهارمحال و بختیاری برای تکمیل به تهران منتقل می شود.
وی افزود: شور، دارکشی، چرم دوزی، پرداخت وغیره از مهمترین اقدامات تکمیلی بوده که پس از تولید فرش باید در خارج از استان صورت گیرد.
صانعی دهکردی تصریح کرد: با انجام اقدامات تکمیلی مربوط به مرمت فرش می توان وضعیت اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی این بخش را فراهم کرد.

**آثار هنرمندان چهارمحال و بختیاری به نام دیگر استان ها ارائه می شود
یک هنرمند دیگر صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در رشته قلم زنی گفت: حاصل زحمات هنرمندان این استان به نام استان های دیگر ارائه می شود.
مهناز دوستی اظهار کرد: به علت نبود ظرفیت و کشش در بازار چهارمحال و بختیاری برخی تولیدات صنایع دستی این استان در اصفهان به فروش می رسد.
وی یادآور شد: خرید هدایای دستگاه های اجرایی، ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به هنرمندان، اصلاح روند آموزش ها، ارتقای تبلیغات، بهبود کیفیت تولیدات و جلوگیری از ورود کالای چینی به بازار جزو مهمترین مشکلات هنرمندان صنایع دستی محسوب می شود.

**تامین مواد اولیه برخی رشته های صنایع دستی با مشکل مواجه است
یک هنرمند دیگر صنایع دستی چهارمحال وبختیاری گفت: تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید برخی رشته های صنایع دستی هم اینک با مشکل مواجه است.
فاطمه رحیمی تاکید کرد: بازاریابی، دریافت سفارش دستگاه های اجرایی و فروش محصولات می تواند در رونق بازار صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تاثیر مستقیم داشته باشد.

**حمایت از برندسازی در تولیدات صنایع دستی
یک هنرمند دیگر صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه ریزی برای حمایت از برندسازی انواع محصولات و تولیدات صنایع دستی در استان ضروری است.
مهران بختیار تصریح کرد: برگزاری نشست های هم اندیشی با فعالان رشته های مختلف صنایع دستی می تواند ضمن کاهش نرخ بیکاری در رونق اقتصادی چهارمحال وبختیاری موثر نخواهد بود.
وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات کم بهره و بالا بردن میزان نقدینگی کارگاه های تولید محصولات صنایع دستی می تواند در ارتقای شاخص های کمی و کیفی این حوزه تاثیر داشته باشد.

**صنایع دستی در سال 'حمایت از کالای ایرانی'
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: حمایت از تولیدات صنایع دستی در سال 'حمایت از کالای ایرانی' مورد توجه جدی باشد.
بهمن عسگری سوادجانی تاکید کرد: رشته های فرش دستباف و صنایع دستی شامل نساجی سنتی، بافته های داری و غیرداری، پوشاک سنتی، کاشی سنتی، سفال و سرامیک، چرم، هنرهای سنتی وابسته به معماری، انواع صنایع دستی فلزی، چوبی، حصیری، دریایی، استخوان، رودوزهای سنتی، آبگینه، کاغذی، طراحی و نقاشی، میناکاری، سازهای سنتی و پیشه های وابسته به گروه های یاد شده است.
وی افزود: به همین منظور اجرای قانون بیمه تامین اجتماعی قالیبافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع دستی شناسه دار (کُددار)، دولت مکلف به اقدام برای بیمه کردن واجدان شرایط این قانون است.
عسگری سوادجانی تصریح کرد: رونق بازار، بهبود چرخه اقتصادی، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، ارتقای درآمد خانوارها، جذب گردشگران داخلی و خارجی و رشد شاخص های توسعه ای از مهمترین دستاوردهای اجرای این قانون محسوب می شود.
وی یادآور شد: موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی چهارمحال و بختیاری صنایع دستی این استان را به 2 بخش عشایری و شهری و روستایی تقسیم کرده است.
قالی بافی، چوخابافی، نمدمالی، گیوه دوزی، خورجین بافی، گلیم بافی، بافت سیاه چادر، جاجیم بافی، قفلسازی و خاتم از مهمترین صنایع دستی چهارمحال و بختیاری است.
چهارمحال و بختیاری به خاطر وجود اشکال متنوع شیوه زندگی در این استان دارای صنایع دستی حوزه عشایر کوچرو، عشایر اسکان یافته، روستاییان و اقشار شهرنشین است.
تولیدات صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در رشته های احجام فلزی، نمد، قفل و انبر فولادی نشان یونسکو دارد.
همچنین 9 رشته صنایع دستی چهارمحال و بختیاری مانند گلیم بافی، خورجین بافی، ساخت عروسک محلی بازبازک، بافت چوخا، بافت عروسک لیلی، قالی بافی محلی و آهنگری سنتی در فهرست ملی آثار معنوی به ثبت رسیده است.
در همین حال می طلبد تا مسئولان دست اندرکار ضمن توجه به مشکلات بخش صنایع دستی در زمینه احیای این صنعت بیش از پیش کوشا باشند.

منبع : ایرنا

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,اخبار-فرش,فرش-بدون-ویترین,موزه-فرش,نمایشگاه-فرش,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

میز فرش دستباف در همدان برگزار می شود

به نقل قالیشویی ادیب از مرکز ملی فرش ایران ، حمید رضا متین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میز فرش در نیمه نخست تیرماه سالجاری با حضور یکصد تاجر و صادرکننده برتر فرش کشور، رئیس اتحادیه تولید و صادرکنندگان فرش کشور و معاون سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود.
وی، برنامه ریزی برای ترویج و توسعه برندینگ فرش در بازارهای جهانی، ارائه راهکار برای رفع تنگناها و چالش های صادرات فرش، آسیب شناسی تولید و ارائه خدمات مشاوره ای به بافندگان فرش و هدایت تولیدکنندگان به سمت تولید کالای با ارزش افزوده بالاتر را از برخی اهداف میز فرش برشمرد.

 اخبار-فرش-نمایشگاه-میز-فرش-قالیشویی-ادیب

به گفته متین، سازمان توسعه تجارت کشور، برپایی چهار میز تخصص در زمینه فرش، کشمش، سیر و سیب زمینی را به همدان واگذار کرده است.

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,اخبار-فرش,میز-فرش-دستبافت,میز-فرش-همدان,فرش-دستبافت,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

ازبین بردن لکه سوختگی از لباس

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از افراد درگیر آن هستند مسئله حذف لکه سوختگی است. اما خوب است بدانیم لکه سوختگی هم مانند دیگر لکه ها به راحتی پاک میشود، با کمی آگاهی از نحوه قالیشویی و دقت در شستشوی لکه ها میتوان نتایج مطلوبی دریافت کرد.

معمولا لکه سوختگی به خاطر رها کردن اتو روی لباس، افتادن شمع یا کبریت ، حرارت دیدن لباس در مجاور وسیله داغ ، افتادن قاشق یا جسم فلزی داغ و...اتفاق می افتد.

اولین کاری که باید به محض متوجه شدن این سوختگی کرد این است که بلافاصله لباس را از عامل سوزاننده جدا کنید.

حذف-آثار-سوختگی-از-لباس-قالیشویی-ادیب

سپس لباس را زیر آب گرم بخیسانید اگر فرش دچار سوختگی شده است ناحیه مورد نظر را با آب گرم خیس کنید تا لباس یا فرش آمادگی شستشو پیدا کند.

ازبین-بردن-جای-سوختگی-از-لباس-فرش-قالیشویی-ادیب

در ادامه لباس را با دقت بررسی کنید اگر درجه سوختگی بالا باشد و قسمت مورد نظر کاملا ازبین رفته باشد خب در این حالت باید ناحیه سوخته شده را جدا کرد و پارچه یا فرشی مشابه جایگزین کرد.

اما اگر سوختگی در حد ترمیم و سیاهی است روشهای زیر را دنبال کنید.

اگر فرش به طور متوسط سوزانده شده است میتوان با پارچه ای زخیم روی فرش بکشید تا سوختگی ها از الیاف فرش خارج شود.

شستشوی-لباس-سوخته-قالیشویی-ادیب

اما اگر لباس دچار سوختگی شده با پارچه ای لطیف روی سطح آن بکشید تا آثار سوختگی برطرف شود.

در این مرحله با ماده ای شوینده متناسب با لباس و فرش سطح مورد نظر را چند بار مرتب شستشو دهید.و سپس خشک کنید اگر دوباره آثاری از سوختگی برقرار بود شستشو را تکرار کنید.

در ادامه میتوان با استفاده از آب اکسیژنه و سفید کننده های رایج سطح لباس را مانند روز اولش برگرداند و بازسازی کرد.

نکته: اگر از نوع و میزان ظرافت پارچه یا فرش خود آگاه نیستید یا حداقل شک دارید مراحل بالا را بادقت بیشتر و مشورت متخصصین انجام دهید تا به آنها اسیب وارد نگردد.

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,ازبین-بردن-سوختگی-لباس,حذف-سوختگی-از-فرش,شستشوی-لباس-سوخته,تمیز-کردن-فرش-سوخته,حذف-لباس-سوخته,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

نکات مهم که باید حین شستشوی فرش توجه کنیم

علاوه بر مهارت لازم و تخصصی که باید هر فرد در هر زمینه ای داشته باشد یعنی برای حرفه قالیشویی نیز افراد متخصص خود را می طلبد .

اما بدانیم به علاوه مهارتها ، نکاتی وجود دارد که اگر ما ماهرترین فرد هم باشیم این موارد را رعایت نکنیم نتیجه مطلوب را دریافت نخواهیم کرد.

در صورتی که خواستید خود در منزل به شستشوی سطحی فرش یا مبل نیز بپردازیدخوب است این نکات را رعایت کنیم.

نکات مهم جاروکشیدن فرش

1- فرش را از طرف خواب الیاف آن جارو بکشید و به هیچ وجه با جارو به فرش فشار وارد نکنید.

2- فرش را حداقل هفته ای دوبار جارو کنید.

جارو-کردن-صحیح-فرش-قالیشویی-ادیب

نکته مهم قالیشویی در منزل

در هر زمان و موقعیتی خواستید فرش را بشویید و تمیز کنید این نکات را رعایت کنید.

1- ابتدا جنس و نوع فرش را تشخیص دهید. (این نکته بسیار مهم است و لازم است وقت بگذارید و حتما نوع فرش را پیدا کنید.)

2- سطح فرش را بادقت نگاه کنید و میزان کثیفی و لکه های آنرا شناسایی کنید.

3- اگر در مرحله قبل میزان کثیفی فرش خیلی زیاد باشد باید حتما با قالیشویی مشورت کنید یا فرش و مبل را به آنها بسپارید .

شستن-فرش-در-منزل-قالیشویی-ادیب

 اگر فرش کثیفی سطحی دارد و لکه های عمیقی ندارد و شرایط تحویل فرش به قالی شویی ندارید این نکات را رعایت کنید.

4- ابتدا نوع تک تک لکه ها را تشخیص دهید و اقدام به پاکسازی آنها کنید.( شستشوی انواع لکه را در سایت بخوانید.)

5- پاک کننده ای متناسب با فرشتان پیدا کنید.(در این مرحله برای یافتن ماده متناسب با فرش با فروشنده فرش و یا قالیشویی مشورت کنید.)

قالیشویی-در-منزل-قالیشویی-ادیب

6- فرش را به آرامی و ملایمت شستشو دهید.(در حین شستشو حتما در هر مرحله اب جمع شده را به بیرون بریزید.)

7- پس از اتمام کار فرش را در فضای باز و مسطح در معرض غیر مستقیم آفتاب پهن کنید.

8- اگر فرش را آویزان میکنید ، مراقب باشید در اکثر مواقع دو حالت پیش می اید:1- ریشه های فرش رنگ میگیرد . 2- جای قسمت آویزان شده روی فرش میماند و تا میخورد.

9- پس از اطمینان از خشک شدن کامل فرش آنرا در فضای منزل پهن کنید.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,شستن-فرش-در-منزل,نکات-قالیشویی,شستشوی-فرش-در-خانه,چگونه-فرش-رابشوییم,نحوه-شستن-فرش,نحوه-شستن-مبل,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

لباس طرح فرش

امروزه لباسهایی با طرح فرش بسیار رواج پیدا کرده اند و طرفداران زیادی دارند.

عده ای به شوخی میگویند برای شستن این لباس ها به جای لباسشویی باید واژه شستشوی فرش یا قالیشویی را به کار برد.

معمولا این طرح فرش ، به سبک ایرانی و سنتی یا دستبافت میباشد و قیمت و ارزش این نوع لباس با طرح فرش بسیار زیاد است.

تصاویر این مدل لباس ها با طرح فرش را ببینیم.

 

 لباس-طرح-فرش-جدید-ایرانی-قالیشویی-ادیب  لباس-طرح-فرش-جدید-ایرانی-قالیشویی-ادیب  لباس-طرح-فرش-جدید-ایرانی-قالیشویی-ادیب  لباس-طرح-فرش-جدید-ایرانی-قالیشویی-ادیب  لباس-طرح-فرش-جدید-ایرانی-قالیشویی-ادیب  لباس-طرح-فرش-جدید-ایرانی-قالیشویی-ادیب  لباس-طرح-فرش-جدید-ایرانی-قالیشویی-ادیب

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,لباس-طرح-فرش,طرح-فرش-ایرانی,لباس-فرشی,لباس-بافت-فرش-دستبافت,طرح-فرش-روی-لباس,مد-جدید-لبا,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

موزه فرش‌های تاریخی‌هنری ایران مجازی شد

 

به نقل قالیشویی ادیب و  گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،شکوفه مصباحی، هدف از راه‌اندازی موزه مجازی فرش‌های تاریخی‌هنری ایران را ایجادِ فرصتی دوجانبه برای فرش‌های موزه‌ای و مخاطبان آنها اعلام کرد.

وی افزود: «در این موزه از یک سو برای مخاطبان و علاقه‌مندان به آثار موزه‌ای شرایطی فراهم می‌شود که بدون‌ حضور‌ فـیزیکی‌ در مـوزه‌ها و از طریق‌ شبکه‌های ارتباطی به بخشی از محتوای مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی موزه‌ها و کاخ-موزه‌های مختلف دسـترسی پیـدا کـنند و از نقاط مختلف جهان به گردشگریِ فرهنگی و هنری در دنیای مجازی بپردازند.»

مسئول گروه پژوهشی حفاظت و مرمت فرش پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری تصریح کرد: «این موزه به متولیان موزه‌ها این امکان را می‌دهد که از شیوه‌های نوین مستندنگاری و معرفی و نمایش آثار بهره ببرند و فرش‌های خود را به دور از محدودیت‌های نمایشگاهی و محیطی و انتقال آثار موزه‌ای و... در فضایی مجازی برای تعداد بیشتری از مردم به نمایش بگذارند و نیز برای پژوهشگران و علاقه‌مندان امکان دسترسی آسان و تفحص در اینگونه آثار موزه‌ای را فراهم آورند.»

وی با اشاره به مطرح شدن ایده اولیه موزه مجازی فرش ازسوی احمدمحیط طباطبایی، گفت: «با توجه به تنوع فرش‌های موزه‌ای و تعداد این گروه از آثار در موزه‌ها و مراکز مختلف کشور و نیز امکاناتی که فناوری می‌تواند در اختیار ما بگذارد، طرحِ «موزه مجازی فرش‌های تاریخی‌هنری ایران» پیشنهاد شد تا به مرور زمان قسمت‌های مختلف این موزه مجازی شکل گرفته و با یکدیگر عجین شوند.»

مصباحی با بیان این نکته که در طرح پیشنهادی برای موزه مجازی فرش‌های تاریخی ایران یک موزه با امکان گسترش و قابلیت ارتقا در نظر گرفته شده‌است، ابراز امیدواری کرد: «این طرح با همکاری، مساعدت و حمایت ارگان‌ها و مدیریت و کارشناسان محترم مراکز مربوطه به اجرا رسیده و مورد بهره‌وری علمی‌پژوهشی و معرفی و ایجاد اهداف گردشگری قرار گیرد.»

مسؤل گروه پژوهشی حفاظت و مرمت فرش پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری  افزود: «در حال حاضر تالار نخست این موزه با نام مشاهیر و پادشاهان طراحی و برای بازدید عموم ارائه می‌شود.»

مدیر علمی و اجرایی این طرح بیان کرد: «این بخش از موزه مجازی با مشارکت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم ایران)، پژوهشکده حفاظت و مرمت آثارتاریخی-فرهنگی، موزه فرش ایران، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، مجموعه فرهنگی‌‌تاریخی نیاوران و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران شکل گرفته است.»

منبع : مرکز ملی فرش ایران

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,اخبار-فرش,موزه-فرش,فرش-ایرانی,فرش-تاریخی,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

روش ساده برای پاک کردن لکه شیر و چای

در این مقاله چندین راه برای شستشوی لکه شیر بیان میشود تا در صورتی که هر ماده پاک کننده ای در دسترس نبود و یا هر روشی را انجام ندادید بتوان راه دیگری را امتحان کرد. قالیشویی و شستشوی مبل بسیار مهم است و باید ابتدا به شستشوی لکه ها بپردازید و سپس به شستشوی کلی اقدام کنیم.

آب بهترین پاک کننده و بی ضرر ترین آنهاست . روش ارائه شده در این مقاله را میتوان برای پاک کردن لکه های شیر،چای و آبمیوه ها در صورتی که تازه بوده و عمیق نباشند کاربرد دارد.

برای تمیز کردن لکه ها در آغاز از پارچه ی سفید که طرحی هم روی آن نباشد، استفاده کنیم بهتر است.

در مرحله ی اول باید سطح لکه را با آب معمولی شستشو دهیم.یک اسپری را پر از آب کنید و روی لکه بریزید و اجازه دهید چند ثانیه ای لکه خیس بخورد.

شستشوی-لکه-چای-لکه-شیر-قالیشویی-ادیب

در ادامه پارچه ای سفیدی تهیه کرده و از خارج لکه به سمت داخل لکه دست را حرکت دهید و لکه را پاک کنید.

(این کار را حداقل تا کمرنگ شدن لکه ادامه دهید.)

یک بار در طی قالیشویی پارچه را عوض کنید و کار را با پارچه ی جدید ادامه دهید.

شستشوی-لکه-چای-لکه-شیر-قالیشویی-ادیب

اجازه دهید لکه کمی خشک شود.(در این صورت متوجه میشویم چه قدر کار پیشروی کرده است زیرا شیر خاصیتی دارد که تا زمانی که خشک شود کاملا خود را بروز میدهد، اما وقتی خشک است انگار وجود ندارد.)

اگر همچنان اثراتی از لکه شیر باقی بود دوباره آب نریزید بلکه در ابن حالت باید پارچه ی جدیدی برداشته و آن را مرطوب کنید و روی لکه بکشید.(اگر دوباره آب روی فرش بریزید ، سطح مورد نظر خیس میشود و این حالت برای فرش و لکه اصلا خوب نیست.)

به هر ترتیب در آخر کاملا سطح مورد نظر را خشک کنید و فرش را در حال رطوبت رها نکنید که این خود آسیب دیگری به فرش میزند.

 

حذف سموم لکه شیر

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,روش-پاک-کردن-لکه-شیر,شستشوی-لکه-چای,پاک-کردن-لکه-چای,لکه-شیر,لکه-چای,تمیز-کردن-فرش,قالیشویی-لکه,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

قالیشویی ادیب اصل

معمولا شرکتهایی که برند و معروف میشوند افراد مختلف علاقه دارند به هر نحوی خود را به آنها متصل کنند.

و کلماتی از قبیل اصل، شعبه و یا کلماتی در انتهای آن اضافه میکنند بنابراین شاید برای مشتریان مشکل ایجاد شود.

زیرا تشخیص اصل بودن شرکت مورد نظر سخت است.

در حال حاضر قالیشویی ادیب نیز همچین عباراتی برای آن مطرح میشود و ما نیز وظیفه داریم مشتریانمان را آگاه کنیم که واقعا قالیشویی ادیب و حقیقی کدام است.

چگونه قالیشویی اصل را تشخیص دهیم؟

چندین راه برای تشخیص اصل بودن داریم:

1- تحقیق کنید ، شماره تلفن هایی که به عنوان قالیشویی ادیب در جاهای مختلف درج میشود را بررسی کنید و باهم مقایسه کنید.

2- در اینترنت قالیشویی ادیب را سرچ کنید معمولا لینکهایی که اول می آیند دارای اعتبار بیشتری هستند زیرا معمولا توسط مشتریان بیشتر سرچ شده است.

3- سایتهای معتبر قالیشویی ادیب : adibcarpet.com   adibcarpet.ir

4- با مراجعه به سایتها میتوانید شماره های قالیشویی ادیب و ..را کامل چک کنید.

5-شماره ویژه چهاررقمی 4704 نیز از اعتبار بالایی برخوردار است.

 

کارخانه قالیشویی ادیب به همین صورت درست است و اصل و غیر اصل ندارد.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,قالیشویی-ادیب-اصل,قالیشویی-ادیب-واقعی,قالیشویی-اصل,بهترین-قالیشویی,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

به نقل قالیشویی ادیب حذف ۱۵۰هزار فرشباف از لیست بیمه تامین اجتماعی روی پنجه پایش قد می‌کشد تا راحت‌تر تابلوفرش دستباف را به دیوار غرفه‌اش در نمایشگاه فرش دستباف برج میلاد تهران نصب کند. کارش که تمام شد داستان زندگی‌اش را تعریف کرد.

 

شعار سال: مهناز عزیزی یک فرشباف مشکین‌شهری است که اتفاقات رقم‌خورده در زندگی‌اش حالا او را ساکن تهران کرده است. او می‌گوید: «از کودکی بافت سنتی فرش تبریز را نزد مادر و مادربزرگم آموخته بودم. حدود ۲۰ سال پیش یک معلم آموزش بافت تابلوفرش به مشکین‌شهر آمد و من که مقدمات کار را می‌دانستم در کلاس‌های آموزش او حاضر شدم و تابلوفرشبافی را فرا گرفتم. آن زمان پول خوبی از فروش اولین تابلوفرشی که بافتم نصیبم شد و به همین‌خاطر به همسرم هم پیشنهاد دادم که وارد این کار شود و او هم قبول کرد. کم‌کم که در بافت فرش و تابلوفرش خبره شدیم با همسرم تصمیم گرفتیم کارمان را گسترش دهیم. برای گسترش کار، من وظیفه آموزش زن‌های روستای خودمان و روستاهای اطراف را برعهده گرفتم و همسرم هم تامین مواد اولیه و فروش فرش‌های بافته‌شده خانم‌های روستایی را عهده‌دار شد. آموزش و تامین مواد اولیه از ما بود و بافت از زنان روستایی.

اخبار-فرش-قالیشویی-ادیب

فرشی که بافته می‌شد را هم ما به‌واسطه آشنایی که با بازار داشتیم به قیمت مناسب می‌فروختیم. کار به‌سرعت در حال گسترش بود که فرزند سوم ما به دنیا آمد؛ دختری که مادرزاد ناشنوا بود و در مشکین‌شهر قابل درمان نبود. نهایتا به تبریز کوچ کردیم تا دخترمان ستاره را درمان کنیم؛ اتفاقی که در تبریز هم برای ما رخ نداد تا ما مجبور شدیم به تهران بیاییم. در این مسیر هرچه در ۱۶ سال گذشته داشتیم را به دلال‌ها زیر قیمت بازار فروختیم،. بالاخره درمان در تهران میسر شد و ستاره شروع به شنیدن و سخن گفتن کرد.» خانم عزیزی ادامه داد: «خیال‌مان که از بچه راحت شد چون به غیر از فرشبافی حرفه دیگری بلد نبودیم، تصمیم گرفتیم این هنر را در پایتخت ادامه دهیم. همسرم در کارگاه کوچک‌مان در اتاق نه متری خانه در محله خانی‌آباد نو شروع به بافتن کرد و من هم در سرای محله خانی‌آباد نو و چند محله دیگر آموزش بافتن را از سر گرفتم. اما این روزها شرایط مثل روزهای خوب مشکین‌شهر به ما لبخند نمی‌زند. مشکلات این روزها پیش پای فرشبافان یکی دوتا نیست. با وجود اینکه شرکت فرشبافی ثبت کردیم نتوانستیم بیمه فرشبافی دریافت کنیم. قیمت مواد اولیه هم آنچنان بالا رفته است که تنها می‌توانیم برای یک فرش سه‌متری نخ خریداری کنیم. داستان دریافت وام و جور کردن ضامن و همچنین فروش فرش و حضور همیشگی دلال‌ها در بازار هم که سر دراز دارد.» خانم عزیزی می‌گوید: «برای اینکه تابلوفرش‌ها را به قیمت پایین به دلال‌ها ندهیم مجبور هستیم در نمایشگاه‌های موقتی غرفه اجاره کنیم و از آنجا که تابلوفرش دستباف یک کالای با قیمت بالاست معمولا به‌سرعت به فروش نمی‌رود. اتفاقی که چند هفته پیش برای ما در غرفه نمایشگاه موقت شمیران افتاد و در طول یک هفته نمایشگاه حتی یک تخته فرش‌مان هم به فروش نرفت تا شش میلیون تومان هزینه‌ای که برای اجاره غرفه پرداخت کرده بودیم هدر رود. به همین لحاظ ما نیازمند جای مشخص برای عرضه محصولات‌مان هستیم.» این مشکلات تنها مختص به خانم عزیزی نیست. فرشبافان این روزها برخلاف متاع گران‌قیمتی که به بازار عرضه می‌کنند عایدی چندانی نصیب‌شان نمی‌شود و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. عبدا... بهرامی، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف درخصوص مشکلات فرشبافان گفت: «در سال ۸۸ با مصوبه مجلس مقرر شد تمام بافندگان فرش دستباف بیمه تامین اجتماعی شوند که طی یک روند شش ساله حدود ۴۷۰ هزار نفر بیمه شدند. اما از سال ۹۴ به بعد حدود ۱۵۰ هزار نفر از این افراد به دلایل مختلفی همچون عدم پرداخت به‌موقع یا عدم حضور فرشباف در زمان مراجعه مامور بیمه از لیست بیمه تامین اجتماعی حذف شدند که باید با مساعدت سازمان تامین اجتماعی و از مجرای قانونی، افرادی که هنوز مشغول به فعالیت در این صنعت هستند به لیست بیمه تامین اجتماعی بازگردند.» مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف منشأ مشکل کمبود مواد اولیه را در دو عامل می‌داند؛ یکی عدم توجه به صنعت نساجی و دیگری دخالت دلال‌ها در بازار فرش دستباف. بهرامی می‌گوید: «به‌دلیل عدم رسیدگی به صنعت نساجی مقادیر زیادی از پشم‌های چیده‌شده در دامداری‌ها سوزانده می‌شود و باقی‌مانده آنها با قیمتی نازل به کشورهای همسایه صادر شده تا پس از فرآوری دوباره به خود ما این‌بار اما با قیمت بالا فروخته شود. اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود. این مواد اولیه تا به دست فروشنده اصلی که مجوز فروش دارد برسد چندبار توسط دلال‌ها دست‌به‌دست می‌شود تا قیمت بالاتر رود.» مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف، نقش دلال‌ها را در فروش محصول نهایی هم پررنگ می‌داند. او می‌گوید: «به‌دلیل کمبود نقدینگی، دلال‌ها فرش را از بافنده به قیمتی نازل می‌خرند و با سود بالا به فروشندگان اصلی و صادرکنندگان دارای مجوز می‌فروشند که تاثیر منفی در قیمت تمام‌شده و میزان فروش این محصول می‌گذارد.» پایان سخنان بهرامی با چند نکته همراه بود. او می‌گفت یک فرد عادی در مدت کوتاه دوماه و با هزینه‌ای بسیار کم می‌تواند حرفه فرشبافی را یاد بگیرد و محصولی با ارزش افزوده بالا تولید کند؛ محصولی که اگر دولت‌ها برای بازاریابی آن همت کنند صادراتش می‌تواند چرخ اقتصاد یک کشور را بچرخاند؛ اتفاقی که در کشور ما نه‌تنها رخ نداده بلکه روند معکوس هم داشته است. بی‌توجهی به صنعت فرش دستباف در سال‌های اخیر باعث شده جمعیت هفت‌میلیونی فرشباف‌ها به سه‌میلیون کاهش پیدا کند. قالیباف‌ها هم از این بی‌مهری‌ها در امان نمانده‌اند و جمعیت دومیلیونی آنها این روزها نصف شده است. مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف می‌گفت بسیاری از آنها دارهای قالی را فروخته‌اند و موتور خریده‌اند تا از مسافرکشی در خیابان‌ها نان درآورند. در روزهایی که نتیجه روند اشتغالزایی برای دولت‌ها آمارهایی شده که برای مردم ملموس نیست، شاید خیلی نیاز به کار‌های خارق‌العاده نباشد. هستند در همین نزدیکی مشاغلی همچون فرش دستباف که با هزینه‌ای اندک دوباره روی پا شده و اشتغال واقعی ایجاد می‌کنند

منبع خبر : سایت خبری شعار سال

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,اخبار-فرش,فرش-دستبافت,بیمه-تامین-اجتماعی,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

عجیبترین مبلهای جهان

به نقل قالیشویی ادیب مبلهای عجیب و در برخی موارد مبلهای ترسناک که توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کرده است را در زیر ببینید.عجیبترین-مبل-جهان-قالیشویی-ادیب عجیبترین-مبل-جهان-قالیشویی-ادیب عجیبترین-مبل-جهان-قالیشویی-ادیب عجیبترین-مبل-جهان-قالیشویی-ادیب

عجیبترین-مبل-جهان-قالیشویی-ادیب

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی, اعلاشویی ,قالیشویی آنلاین, شستشوی فرش, شستشوی مبل ,خشکشویی مبلمان, اعلاشویی ,قالیشویی کرج ,عجیبترین-مبلهای-جهان,عجیبترین-مبل,ترسناکترین-مبلها,مبلهای-عجیب,جدیدترین-مبل-جهان,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

نحوه شستشوی فرش روی پله

معمولا فرشی که روی پله نصب میشود به جهت آنکه نصب شده و جداکردن آن با زحمت است افراد برای قالیشویی و شستشوی آن دچار مشکل میشوند.اما بدانیم با شستشو و تمیزکردن مرتب فرش ها نیاز به قالی شویی عمیق ندارید.

برای تمیز کردن فرش یا موکت نصب شده روی پله طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • ازبالاترین پله شروع کنید.با استفاده از جاروبرقی به صورت افقی روی هر پله را جارو بکشید.سپس در هر پله با استفاده از لوله ی باریک جارو تمام نقاط پله را دوباره جارو کنید.

 

  • جارو برقی را به ترتیب به پله های بعدی برده و به همین روش ادامه دهید.

 نحوه-تمیز -کردن-جارو-کردن-فرش-روی-پله-قالیشویی-ادیب

  • معمولا پله ها بیش از نقاط دیگر در منزل دارای تجمعی از مو و کرک است .بنابراین در این مرحله باید آنها را از روی فرش به کلی برداریم.

 

  • یک برس تهیه کنید.(اگر فرش روی پله بسیار نرم و یا ابریشم است برسی نرم تهیه کنید اما اگر موکت یا فرش دارای بافت درشت و ضخیم دارید حتما برسی ضمخت را انتخاب کنید.)

نحوه-شستن-فرش-پله-قالیشویی-ادیب

  • برس را در انتهای عرض بالاترین پله قرار دهید و برس را به سمت بیرون بکشید .در این حالت آلودگیها به پله زیرین انتقال خواهند یافت.بنابراین بهتر است در هر مرحله ، خود فرشی که برس کشیدید و پله زیرین را جارو کنید.

نحوه-شستن-فرش-پله-قالیشویی-ادیب

  • بهتر است عمل برس کشیدن را دوبار انجام دهید تا تمام کرک ها خارج میشود.

 

نوبت به آن میرسد که به شستشوی فرش پله بپردازیم،تا اینجای کار سطوح پله عاری از آلودگیهای سطحی است.

نحوه شستن فرش پله

با توجه به نوع فرش به کاربرده شده روی پله ماده ی پاک کننده متناسب با آن پیدا کنید. سپس دستمالی مرطوب بردارید و روی پله ها به ترتیب بکشید و آنها را تمیز کنید تا اخرین آلودگیها ها جذب دستمال شود.

 نحوه-تمیز -کردن-جارو-کردن-فرش-روی-پله-قالیشویی-ادیب

در ادامه  پارچه ای بردارید و به ماده پاک کننده ای که انتخاب کردید آغشته کنید و سپس از بالاترین پله به شستشوی فرش بپردازید.(اگر روی فرش لکه هایی مشاهده کردید ابتدا لکه ها را برطرف کنید و سپس به شستشوی کلی اقدام کنید زیرا ممکن است لکه  ها بیشتر روی سطح فرش پله پخش شوند.)

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,نحوه-شستشوی-فرش-پله,تمیز-کردن-فرش-روی-پله,برس-کشیدن-فرش-پله,نصب-فرش-پله,قالیشویی-فرش-پله,قیمت-شستن-فرش,قیمت-قالیشویی,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

حذف سموم لکه شیر

شیر یکی از مهم ترین مواد غذای برای حفظ سلامت است و در تمام رژیم های سلامتی در جهان توصیه میشود.در واقعا ارزش غذایی بالایی دارد.و به طبع نحوه قالیشویی و شستشوی آن نیز با اهمیت است.

به گفته مجله بین المللی تغذیه ورزشی : شیر به همان اندازه خوب است که میتواند جایگزین گلوکز در عضلات خسته باشد.

شیر نام برده شده در این مقاله شامل سه نوع میباشد:

  • شیر پاستوریزه که دارای مواد نگهدارنده است
  • شیر طبیعی و بدون مواد نگهدارنده
  • شیر مادر برای نوزاد

هر کدام از این شیر ها اگر لکه ای روی فرش ، مبل یا لباسمان ایجاد کرد ، باید به اثراتی که برجای میگذارند آگاه باشیم.

 

TIDE_Milk_Final-شستشوی لکه-شیر -قالیشویی-ادیب

به محض مشاهده لکه شیر فکر بعدی ما پیدا کردن راهی برای حذف کامل لکه شیر و اثرات آن است.

ابتدا بهتر است بدانیم در لکه به جای مانده از شیر و خود آن ، حاوی چه موادی هستند:

  • کلوئید
  • امولسیون
  • آب
  • چربی
  • لاکنوز
  • پروتئینها
  • مواد معدنی

تا اینجای کار مشخص میشود که ما لکه ای عادی طرف نیستیم زیرا حداقل لکه شیر دارای پروتئین و چربی ها است که این موارد حذف کامل لکه را سخت تر میکند.

TIDE_Milk_Final-شستشوی لکه-شیر -قالیشویی-ادیب

البته بیشترین حجم شیر را آب تشکیل میدهد.

در واقعا شیر مصرفی انسانها از کجا تهیه میشود:

  • بیش از 85درصد گاو
  • گوسفند
  • شتر
  • بوفالو
  • اسب
  • گوزن شمالی

با توجه به جایی که شیر از آن تهیه شده است ممکن است شیر به طبع دارای چربی بیشتر و پروتئین کمتر و.. باشد ، بنابراین نحوه پاک کردن آن نیز اندکی متفاوت میشود.

حالا درباره مواد تشکیل دهنده شیر و منابع ساخت آن اطلاعاتی کسب کرده ایم .برویم سراغ نحوه شستشوی آن.

نکات حذف لکه شیر که باید بدانیم

  • همانطور که اولین و مهم ترین توصیه در هر مقاله شستشو ، سریع عمل کردن برای حذف لکه است در اینجا نیز توصیه میشود به خصوص لکه شیر را در اولین بار که مشاهده کردید به سرعت اقدام به شستشوی آن کنید.
  • به دلیل وجود پروتئین در شیر به هیچ وجه نگذارید لکه خشک شود و سپس آنرا پاک کنید.مراحل پاک کرن به مراتب سخت تر میشود.

 

جزئیات شستشوی لکه شیر از فرش یا پارچه ...

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی, اعلاشویی ,قالیشویی آنلاین, شستشوی فرش, شستشوی مبل ,خشکشویی مبلمان, اعلاشویی ,قالیشویی کرج,لکه-شیر,حذف-شیر-از-فرش,شستشوی-لکه-شیر,حذف-سموم-شیر,مواد-تشکلیل-دهنده-شیر,انواع-شیر,شیر-پاستوریزه,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

25 تخته فرش سرقتی به ارزش 4 میلیارد ریال در ارومیه کشف شد

به نقل قالیشویی ادیب از اقتصاد ایران: ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 25 تخته فرش دستباف ابریشمی که هفته گذشته در ارومیه به سرقت رفته بود، با تلاش ماموران آگاهی کشف و ضبط شد.

جزئیات اخبار:

سردار ناصر اصلانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی سرقت فرش های دستباف ابریشمی در ارومیه، پیگیری موضوع به سرعت در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
اخبار-فرش-قالیشویی-ادیب
وی با اشاره به اطلاع کارگاهان از تصمیم سارقان مبنی بر انتقال این فرش ها از طریق باربری های مختلف به مرکز کشور، اضافه کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و 18 تخته از فرش های سرقتی را از باربری های مرکز استان و هفت فقره را از دیگر شهرهای کشور کشف و ضبط کردند.
وی از تحویل این فرش ها به مالباخته خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی فرش های کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: سارقان این پرونده شناسایی شده و دستگیری آنها در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی, اعلاشویی ,قالیشویی آنلاین, شستشوی فرش, شستشوی مبل ,خشکشویی مبلمان, اعلاشویی ,قالیشویی کرج,اخبار-فرش,سرقت-فرش,فرش-4-میلیاردی,شرسقت-فرش-ارومیه,قالیشویی-ادیبقالیشویی, قالی شویی, اعلاشویی ,قالیشویی آنلاین, شستشوی فرش, شستشوی مبل ,خشکشویی مبلمان, اعلاشویی ,قالیشویی کرج,اخبار-فرش,سرقت-فرش,فرش-4-میلیاردی,شرسقت-فرش-ارومیه,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

قالیشویی شهریار

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه خدمت در سراسر تهران سرویس ارائه میدهد علاوه بر پوشش سراسری تهران، کرج و شهریار هم خدمات ارائه داده و هزینه سرویس دهی در هرکجای تهران و کرج و شهریار باشید یکسان میباشد.

قالیشویی شهریار ادیب ، مشتریان خود را راضی نگهداشته است به نحوی که یکی از بهترین قالی شویی های کرج و شهریار میباشد.

قالیشویی شهریار ادیب: این وظیفه ما و حق مشتریانمان است که در سراسر تهران و کرج و شهریار سرویس دهی عالی انجام گردد.

بنابراین همانطور که مشتریان عزیز تهرانی از ما راضی هستند ، مانیز برای راضی نگهداشتن عزیزان کرجی و شهریاری تلاش شبانه روز خواهیم کرد.

طریقه تماس با قالیشویی شهریار ادیب

جهت برقراری ارتباط با قالیشویی ادیب در شهریار میتوانید از طریق سایت قالیشویی سفارش آنلاین ثبت کرده و مانند سایر مشتریان آدرس خود را بنویسید و فرم را پر کرده سپس از قالیشویی ادیب با شما تماس میگیرند.(سفارش آنلاین شامل 20%تخفیف قالیشویی است.)

در غیر این صورت میتوان با شماره چهاررقمی ویژه 4704 تماس بگیرید و یا با تلفنهای تماس شعبه شهریار قالیشویی ادیب تماس بگیرید.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی, اعلاشویی ,قالیشویی آنلاین, شستشوی فرش, شستشوی مبل ,خشکشویی مبلمان, اعلاشویی ,قالیشویی کرج,تغیر-رنگ-مبلمان-چرم,شستشوی-مبل-چرم,خشکشویی-مبلمان-چرم,رنگزنی-مبل-چرم,قالیشویی-شهریار,بهترین-قالیشویی-شهریار,بهترین-قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش-در-شهریار,قالیشویی-خوب-در-شهریار,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

فرش پنبه ای چیست؟

در این مقاله در مورد فرشی که طبیعی از جنس پنبه است بیان خواهیم کرد.این نوع فرشها علاوه بر زیبایی خاصی که دارند و بسیار نرم و لطیف هستند، قالیشویی آنها بسیار حائز اهمیت است علاوه بر اینکه این نوع فرشها ارزش و قیمت بالایی دارند ظرافت خاصی داشته و اگر با اصول درست شستشوی فرش انجام نگیرد احتمال آسیب در آن زیاد است.

فرش از پنبه:

الیاف آن از دانه گیاه پنبه است که با پردازش و مراحل لازم به نخ تبدیل میشود.

فرش-پنبه-چیست-قالیشویی-ادیب

مزایا فرش پنبه:

  • قوی: بسیار مقاوم و قوی بوده و وقتی مرطوب  میشوند قدرتشان افزایش میابد.
  • جاذب
  • استاتنیک
  • مقاوم در برابر گرما

 

  • فرش-پنبه-چیست-قالیشویی-ادیب

معایب فرش پنبه ای:

  • جاذب بودن هم میتواند جز معایب باشد وقتی فرش خیس است و زمان میبرد تا خشک شود.
  • و باعث میشود سریع لکه روی آن بشیند.
  • قابل اشتعال هستند.

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی, اعلاشویی ,قالیشویی آنلاین, شستشوی فرش, شستشوی مبل ,خشکشویی مبلمان, اعلاشویی ,قالیشویی کرج,تغیر-رنگ-مبلمان-چرم,شستشوی-مبل-چرم,خشکشویی-مبلمان-چرم,رنگزنی-مبل-چرم,قالیشویی-ادیب,فرش-پنبه ای,شستشوی-فرش-پنبه,قالیشویی-فرش-پنبه,الیاف-فرش-پنبه,فرش-پنبه-چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

فرش200ملیونی در بازار

به نقل قالیشویی ادیب از گزارش خبرنگار ایسنا، فرش دستباف ایرانی در بسیاری از شهرهای کشورمان بافته می‌شود که بافت و طرح آنها برگرفته از ویژگی‌ها و فرهنگ مردمان آن شهر است. شهرهایی مانند کاشان، تبریز، اصفهان و قم از جمله شهرهایی هستند که نقش عمده‌ای در بافت فرش دارند. البته با رشد تکنولوژی و با توجه به این‌که بافت فرش‌ دستباف به زحمت و زمان زیادی نیاز دارد و خرید آن برای همه اقشار جامعه مقدور نیست، به مرور فرش‌های ماشینی جای خود را در بازار باز کردند.

واضح است که کیفیت فرش‌های ماشینی هیچ‌گاه به فرش‌های دستباف نمی‌رسد و به همین دلیل قیمت آنها نیز بسیار کمتر از نوع دستباف است.

در حالی فرش دستباف به عنوان یکی از اصلی ترین صادرات غیرنفتی کشورمان در کنار زعفران و پسته به شمار رفته و در دنیا مشتری‌های ویژه‌ای دارد که طی سال‌های اخیر از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته و جای خود را به فرش‌های چینی و نظایر آن داده است. در این رابطه سید فخرالدین عامریان، صادرکننده نمونه فرش معتقد است مشکل اصلی در کم رونقی صادرات فرش دستباف ، عدم کارایی دولتی است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت صادرات فرش و مشتریان فرش دستباف ایران می گوید: "بیشترین صادرات ما در سال‌های اخیر به کشور امارات متحده عربی بوده است. به دلیل مسائل مربوط به تحریم، فرش‌های ایرانی ابتدا به امارات و از آنجا به کشورهای دیگر فرستاده می‌شود و به همین دلیل تشخیص دقیق آمار کشورهای خریدار فرش ایران سخت است."

بسیاری از کارشناسان تحریم ها را علت اصلی کم رونقی صادرات در چند سال اخیر می‌دانند، اما این صادر کننده نمونه فرش معتقد است اینکه فکر کنیم اگر تحریم ها برداشته شود، صادرات رونق می یابد، فکری اشتباه است.

عامریان می افزاید: "نمی توان تاثیر تحریم را نادیده گرفت، ولی مشکل اصلی عدم کارایی دولتی است ."

فرش-میلیونی-قالیشویی-ادیب

به گزارش ایسنا، آمار های اعلام شده توسط رییس مرکز ملی فرش ایران حاکی از آن است که ایران رتبه نخست صادرات فرش دنیا را در اختیار دارد. این درحالی است که این صادر کننده نمونه فرش معتقد است آمارهای رییس مرکز ملی فرش ایران از صادرات فرش صحیح نیست.

عامریان در این باره توضیح می‌دهد: "این که اعلام شده ایران در صادرات فرش رتبه نخست را در اختیار دارد آمار درستی نیست، زیرا ایران در حال حاضر سومین یا چهارمین کشور صادرکننده فرش در جهان است. در این حوزه کشور هندوستان رتبه اول صادرات فرش را در جهان دارد و سالانه بیش از یک میلیارد دلار فرش صادر می‌کند.

اشتغال‌زایی نیز یکی دیگر از اثرات این صنعت بومی در ایران است. در این رابطه عامریان می‌گوید: " فرش دستباف را قشر مستضعف به صورت غیر متمرکز می‌بافد. این در حالی است که تعداد افراد شاغل در این حوزه در ایران حدود دو میلیون نفر است ولی متاسفانه مسئولان کمنر بهایی به صنعت فرش می‌دهند.

به گزارش ایسنا، قیمت برخی فرش‌های دستباف به دلیل زمان و دقت زیادی که در بافت آن به کار می‌رود بالاست، به طوری‌که باور این قیمت‌ها کمی دشوار است.

عامریان درباره دلیل گران قیمت بودن این فرش ها می‌گوید: "این فرش‌ها ریزبافت و 50 رج به بالا هستند که اکثر مخاطبانشان افراد ثروتمند هستند. معمولا طبقه متوسط و پایین جامعه بیشتر به سراغ فرش‌های 20 یا 30 رج می‌روند. برخی از بافندگان این فرش‌ها هنرمند هستند و اسم‌شان برند به حساب می‌آید؛ به طوریکه فرش شش متری این هنرمندان تا 200 میلیون تومان هم معامله می‌شود."

با این اوصاف این سوال مطرح می‌شود که مخاطب این فرش‌ها چه کسانی هستند؟

عامریان، کشورهای ژاپن، عمان، عربستان، امارات متحده عربی و کویت را از خریداران فرش‌های گران قیمت ایران نام می‌برد.

وی همچنین به جای خالی این هنر- صنعت در حوزه تبلیغات اشاره می‌کند و می‌گوید: "متاسفانه مردم فکر می‌کنند فرش دستباف بسیار گران قیمت است و اصلاً نمی‌توان آن را خرید، در حالی که این تصور اشتباهی است زیرا با دو میلیون تومان هم می‌توان فرش دستباف خرید و به رونق این هنر-صنعت کمک کرد."

گزارش میدانی خبرنگار ایسنا از قیمت انواع فرش دستباف و ماشینی در بازار به شرح زیر است:

فرش دستباف کاشان به صورت 42خانه ،48خانه،52خانه و 70 خانه بافته می شود که هرچه تعداد خانه ها بالاتر باشد، فرش مرغوب تر و ریزبافت تر است. این فرش در ابعاد شش متر از 3.5 میلیون تا 12میلیون تومان، در ابعاد 9متر از چهار میلیون تا 15 میلیون تومان و در ابعاد 12 متر از 7.5 میلیون تا 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فرش دستباف تبریز در انواع 50رج چله نخ ، 50رج چله ابریشم، 50رج طرح ماهی و هریس، 70رج و طرح هایی با نقشه های منحصر به فرد که به لچک ترنج یا افشان مشهور است، بافته می‌شود که عموما ًاز 50رج به بالا به صورت چله ابریشم بافته می‌شود.

فرش دستباف 50 رج چله نخ در ابعاد شش متر از 11 میلیون تومان به بالا، در ابعاد 9متر از 18 میلیون تومان به بالا و در ابعاد 12 متر از 24 میلیون تومان به بالا به فروش می رسد.

فرش دستباف تبریز نیز با نقشه لچک ترنج یا افشان در ابعاد شش متر از 12میلیون تومان به بالا ، در ابعاد 9متری از 19میلیون تومان به بالا و در ابعاد 12 متری از 30میلیون تومان به بالا به فروش می‌رسند.

همچنین فرش دستباف اصفهان که از جمله مرغوب ترین فرش های ایران است. قیمت آن در ابعاد شش متر از 24میلیون تومان به بالا، در ابعاد 9متر از 35 میلیون تومان به بالا و در ابعاد 12 متر از 60میلیون تومان به بالا است.

قیمت فرش دستباف قم در ابعاد شش متر از متری 25میلیون تومان به بالا، در ابعاد 9متر از 45 میلیون تومان به بالا و در ابعاد 12 متر از 80 میلیون تومان به بالا به فروش می رسد.

فرش دستباف نایین به صورت چهار لا، شش لا و 9 لا بافته می شود. فرش شش لا نایین در ابعاد شش متر از 10میلیون تا 14میلیون تومان، در ابعاد 9متر از 13 تا 25 میلیون تومان و در ابعاد 12متر از 20 تا 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت فرش 9 لا نایین در ابعاد شش متر از پنج میلیون تومان به بالا، در ابعاد 9متر از هشت تا 11 میلیون تومان و در ابعاد 12 متر از 12تا 16 میلیون تومان است.

فرش دستباف خراسان در ابعاد شش متر از 4.5 میلیون تومان به بالا، در ابعاد 9 متر از 6.5 میلیون تومان به بالا و در ابعاد 12 متر از 11 میلیون تومان به بالا به فروش می‌رسد.

قیمت فرش دستباف چهارمحال و بختیاری نیز در ابعاد شش متری از شش تا 9 میلیون تومان و در ابعاد 9متری از 9 تا 14 میلیون تومان است.

نوع فرش قیمت 6 متری(تومان) قیمت 9 متری (تومان) قیمت 12 متری (تومان)
دستباف کاشان 3.5 تا 12 میلیون 4 تا 15 میلیون 7.5 تا 30 میلیون
دستباف تبریز 50رج چله نخ 11 میلیون به بالا 18 میلیون به بالا 24 میلیون به بالا
دستباف تبریز با نقشه 12 میلیون به بالا 19 میلیون به بالا 30 میلیون به بالا
دستباف اصفهان 24 میلیون به بالا 35 میلیون به بالا 60 میلیون به بالا
دستباف قم 25 میلیون به بالا 45 میلیون به بالا 80 میلیون به بالا
دستباف نایین شش لا 10 تا 14 میلیون 13 تا 25 میلیون 20 تا 30 میلیون
دستباف نایین 9 لا 5 میلیون به بالا 8 تا 11 میلیون 12 تا 16 میلیون
دستباف خراسان 4.5 میلیون به بالا 6.5 میلیون به بالا 11 میلیون به بالا
دستباف چهارمحال و بختیاری 6 تا 9 میلیون 9 تا 14 میلیون  

چند توصیه برای خرید و نگهداری فرش دستباف

فرش دستباف با توجه به شرایط بافت و کیفیت آن نیازمند رعایت مسائلی برای نگهداری است که توجه به آنها می‌تواند تاثیر زیادی در طول عمر استفاده از آن داشته باشد.

در این باره یک کارشناس فرش درباره خرید فرش توصیه می‌کند که مردم برای خرید فرش دستباف تنها به افراد متخصص مراجعه کنند: "متاسفانه مرکز تخصصی فروش فرش دستباف در ایران وجود ندارد و همین موضوع راه را برای دلال‌های غیر متخصص هموار کرده است."

وی درباره راه‌های نگهداری از فرش دستباف نیز می‌گوید: "چون در فرش دستباف از مواد و الیاف طبیعی استفاده می‌شود، بهتر است که هر شش ماه یکبار فرش را در معرض هوای آزاد قرار داد. در مواقعی که به فرش رطوبت برسد، باید سریعاً فرش را خشک کرد تا رطوبت باعث پوسیدگی ریشه فرش نشود. ریشه فرش دستباف نباید بیش از حد بلند باشد. استاندارد ریشه فرش بین پنج تا هفت سانتی متر است."

این کارشناس معتقد است کسانی که به هر دلیلی می خواهند از فرش خود استفاده نکنند، می توانند از قرص نفتالین و تنباکو برای جلوگیری از رشد حشراتی مانند بید در آن استفاده کنند.

وی درباره شیوه شست‌وشوی فرش دستباف می‌گوید: "به هیچ وجه نباید از مواد شیمیایی نامرغوب برای شست‌وشوی فرش دستباف استفاده شود."

فرش ماشینی و قیمت آن

فرش ماشینی گونه‌ای مصنوعی از قالی است که بر خلاف فرش دستباف توسط ماشین الآت صنعتی بافته می‌شود. البته به دلیل سرعت تولید و همچنین ارزان بودن مواد اولیه نسبت به فرش دستباف قیمت ارزانتری دارد.

در بازار تهران فرش ماشینی شش متری 700شانه با تراکم 2550 به مبلغ 839هزار تومان عرضه می شود. فرش ماشینی شش متری 700شانه با تراکم 1400 نیز 732هزار تومان به فروش می رسد. فرش شش متری هزار شانه با تراکم 3000 به قیمت یک میلیون و 350هزار تومان به فروش می‌رسد.

فرش 9متری هزار شانه با تراکم 3000 به قیمت یک میلیون و 970 هزار تومان، فرش 9 متری 700شانه با تراکم 2550 در قالب 10رنگ به قیمت یک میلیون و 230 هزار تومان، فرش 9متری 700شانه با تراکم 1400 نیز به قیمت یک میلیون و 67 هزار تومان و فرش 500شانه با تراکم 1200 به قیمت 856هزار

تومان به فروش می‌رسد.

فرش 12 متری هزار شانه در قالب 12رنگ با تراکم 3000 به قیمت دو میلیون و 700هزار تومان، فرش 12 متری 700شانه با تراکم 2550 به قیمت یک میلیون و 630 هزار تومان و با تراکم 1400 به قیمت یک میلیون و 430 هزار تومان به فروش می‌رسد.

فرش 12 متری 500شانه با تراکم 1200 نیز یک میلیون و 140 هزار تومان به فروش می‌رسد.

نوع فرش قیمت 6 متری (تومان) قیمت9 متری (تومان) قیمت 12متری (تومان)
ماشینی 700شانه با تراکم 2550 839هزار    
ماشینی 700شانه با تراکم 1400 732هزار    
ماشینی هزار شانه با تراکم 3000 یک میلیون و 350هزار    
ماشینی هزار شانه با تراکم 3000   یک میلیون و 970 هزار  
ماشینی 700شانه با تراکم 2550 در قالب 10رنگ   یک میلیون و 230 هزار  
ماشینی 700شانه با تراکم 1400   یک میلیون و 67 هزار  
ماشینی 500شانه با تراکم 1200   856 هزارتومان  
ماشینی هزار شانه در قالب 12رنگ با تراکم 3000     دو میلیون و 700هزار
ماشینی 700شانه با تراکم 2550     یک میلیون و 630 هزار
ماشینی 700شانه با تراکم 1400     یک میلیون و 430 هزار
ماشینی 500شانه با تراکم 1200     یک میلیون و 140 هزار

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی,شستشوی مبل,خشکشویی مبلمان,خشکشویی مبل,بخارشویی مبل,بخارشوی,شستشومبل,شستشو-مبل,شستشولکه مبل,شستشوی-لکه-از-مبل, سفارش-آنلاین-خشکشویی مبل,فرش-گران,فرش-200-ملیونی,فرش-میلیونی,گرانترین-فرشها,قالیشویی ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

مستند فرش گور ساخته شد!

«فرش گور» عنوان جدیدترین مستند معصومه نورمحمدی است که داستان فرشی دو تکه شده را روایت می‌کند.

به نقل قالیشویی ادیب و  گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران به نقل از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نورمحمدی پس از ساخت مستندهای «رویای بهشت» و «سوزنگرد» با موضوع فرش ایرانی، این بار قصد روایت داستان فرشی دو تکه شده و منحصر به فرد مربوط به دوره صفوی را دارد که نیمی از آن در موزه هنرهای تزیینی پاریس و نیمی دیگر در موزه کراکوف لهستان نگهداری می‌شود.

این مستندساز درباره‌ ساخت «فرش گور» گفت: من ارزش بسیاری برای فرش ایرانی قائلم چرا که دنیایی از فرهنگ و هنر است و ساخت مستند درباره‌ فرش ایرانی بهانه‌ای ست که هنر ایران را به مردم نشان بدهم.

وی افزود: با توجه به فیلمبرداری بخش‌هایی از این مستند در پاریس و لهستان، ساخت «فرش گور» نیازمند بودجه‌ای بیشتر از مستندهای معمول است. بخشی از هزینه این فیلم از سوی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تامین می‌شود و بخش دیگر را باید از منابع دیگر تهیه کنم.

مستند-فرش-گور-چیست-قالیشویی-ادیب

نورمحمدی هدف از ساخت این مستند را نشان دادن تصویری از مهجور واقع شدن فرش ایرانی به عنوان نماد هنر ایران دانست و ادامه داد: فرش‌های اصیل ایرانی در کشورهای مختلف پراکنده شده‌اند و در کشور خودمان هم کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

معصومه نورمحمدی تهیه‌کنندگی مجموعه‌های «آبی دریا 1» در 7 قسمت و «آبی دریا 2» در 10 قسمت و همچنین تهیه‌کنندگی و کارگردانی مستندهای «سورنا»، «حفره‌های حیات»، «پنج‌شنبه بازار میناب»، «رویای بهشت»، «سوزنگرد» و «مسافر فوکوشیما» را در کارنامه کاری خود دارد.

شایان ذکر است مرکز ملی فرش ایران نیز در تولید این مستند همراهی خواهد داشت.

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی,شستشوی مبل,خشکشویی مبلمان,خشکشویی مبل,بخارشویی مبل,بخارشوی,شستشومبل,شستشو-مبل,شستشولکه مبل,شستشوی-لکه-از-مبل, سفارش-آنلاین-خشکشویی مبل,مستند-فرش-گور,اخبار-فرش,ساخت-مستند-فرش-گور,فرش-گور-چیست,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

چگونه لکه آبمیوه را تمیز کنیم

با شلوغی و رفت و آمد و حرکت در زندگی هیچ چیز نمیتواند از حوادثی که ناگوار است و پیش می آید جلوگیری کند.

بنابراین ایجاد آلودگی و لکه طبیعی است و ممکن است بسیار اتفاق بیافتد. به طور کلی میتوان تا حدی از به وجود آمدن آلودگی جلوگیری کرد اما اتفاقات ممکن است بیافتند مهم این است که بدانیم چگونه با آنها مقابله کنیم و چگونه قالیشویی یا شستشوی فرش و همینطور شستشوی مبل را  در حد گذران زندگی آگاه باشیم.

در این مقاله روشهایی جالب در عین حال ساده برای پاک کردن لکه ی آبمیوه و شربت بیان میشود. ما باید خودمان اقدام به پاک کردن لکه کنیم تا از قدیمی شدن لکه آبمیوه و نشت آن و آسیب به فرش یا پارچه مبل جلوگیری شود.

تمرکز روشهای ارائه شده در این مقاله بیشتر روی آبمیوه های سیب، پرتغال و به طور کلی میوه های رنگی است.

شستشوی-لکه-آبمیوه-از-فرش-پارچه-قالیشویی-ادیب

در آغاز باید آب را از فرش خارج کنیم.یک پارچه ی حوله ای روی لکه قرار دهید و اجازه دهید آب اضافی جذب لکه گردد.

در ادامه با آب گرم اقدام به شستشوی لکه کنید.باید سعی کنیم آبمیوه فرو رفته در فرش یا پارچه مبل را به نحوی از داخل الیاف بیرون بکشیم.

نحوه پاک کردن رنگ لکه از فرش

شستشوی-لکه-آبمیوه-از-فرش-پارچه-قالیشویی-ادیب

یک چهارم قاشق چایخوری شامپو فرش را با یک لیتر آب گرم محل لکه را کاملا شستشو دهید.

محلول پاک کننده را مستقیما روی لکه بریزید و پارچه را روی محدوده آلوده بمالید و در ادامه سطح لکه را با آب گرم بشویید.

در مرحله بعد باید سطح لکه را کاملا خشک کنید تا نتیجه کار خود را ببینید و در صورتی که هنوز لکه قابل مشاهده بود مراحل را تکرار کنید.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی,شستشوی مبل,خشکشویی مبلمان,خشکشویی مبل,بخارشویی مبل,بخارشوی,شستشومبل,شستشو-مبل,شستشولکه مبل,شستشوی-لکه-از-مبل, سفارش-آنلاین-خشکشویی مبل,نحوه-حذف-لکه-آبمیوه,شستشوی-آبمیوه-از-فرش-مبل,پاک-کردن-آبمیوه-از-پارچه,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

اثر لکه آبمیوه روی فرش یا لباس

میانگین مصرف آبمیوه هر ساله در خانواده ها بسیار بالاست و تغریبا بیش از 5 گالن است. یعنی مقدار زیاد ویتامین c مصرف کرده ایم . بدین ترتیب پاک کردن لکه آبمیوه شاید به راحتی آنچه تصور میکردیم نباشد و نیاز به قالیشویی اصولی باشد.

ممکن است آبمیوه را خود در منزل تهیه کنیم و طبیعی باشد و به این ترتیب شستشوی لکه ی آن نیز به مراتب راحت تر است.

اما ممکن است شما آبمیوه را از بیرون تهیه کنید. و در این حالت برای پاک کردن لکه حاصل از آن بایدزمان بیشتری صرف کنیم زیرا علاوه بر اثاره میوه با شکر و نگهدارنده ها و.. روبه ور هستیم.

تمیز-کردن-لکه-آبمیوه-قالیشویی-ادیب

انواع آبمیوه موجود است:

  • لیموناد
  • آب انار
  • اب سیب
  • گیلاس
  • آب زغال اخته
  • آب گوجه
  • آب هویج
  • آب انگور
  • و ...

زمانی که ماده غذایی زیاد مصرف میشود به طبع لکه هایی که از آن حاصل میشود بیشتر است.

بیشتر چه مکانهایی لکه آبمیوه ایجاد میشود؟

تمیز-کردن-لکه-آبمیوه-قالیشویی-ادیب

طبق آماری که از مشتریان قالیشویی موجود است اغلب میگویند لکه آبمیوه روی فرش،سفره پارچه ،روی میزی،مبل و لباس ایجاد میشود.

بنابراین باید نحوه پاک کردن آنرا نیز بدانیم. لکه آبمیوه جز لکه هایی است که به راحتی پاک میشود و بسیار خوب است که خودمان بتوانیم آنرا پاک کنیم.

مهم ترین و موثرترین مورد در پاک کردن لکه ها چیست؟

هر لکه ای که با آن روبه رو میشوید بلافاصله اقدام به شستشوی لکه کنید . زمان مهم ترین مسئله است و هرچه قدر زمان بگذرد پاک کردن لکه سخت تر میشود.(جز لکه آدامس و برخی لکه های مایع که باید بگذاریم زمان بگذرد و خشک شود.)

 

نحوه پاک کردن لکه آبمیوه را بخوانید...

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی,شستشوی مبل,خشکشویی مبلمان,خشکشویی مبل,بخارشویی مبل,بخارشوی,شستشومبل,شستشو-مبل,شستشولکه مبل,شستشوی-لکه-از-مبل, سفارش-آنلاین-خشکشویی مبل,شستشوی-لکه-آبمیوه,تمیز-کردن-آبمیوه,اثر-لکه-آبمیوه,پاک-کردن-لکه-آبمیوه,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

شرکت فرش ذوالانواری در چهاردهمین نمایشگاه فرش دستباف فارس حاضر است.

به نقل قالیشویی ادیب و به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت فرش ذوالانواری با طرح‌های جدید محصولات خود همچون فرش، گبه، گلیم، جاجیم و  مفرش به عرضه محصولات خود می‌پردازد.

ذوالانواری تاکنون در همه دوره‌های نمایشگاه فرش دستباف فارس شرکت کرده و در روز اول این نمایشگاه میزبان مدیران دولتی و خصوصی در حوزه فرش بود.

شرکت فرش ذوالانواری (دارنده عنوان پدر گبه جهان) که یکی از بزرگ‌ترین کارگاه‌های رنگرزی طبیعی سنتی را دارد موفق به کسب گواهینامه محصول سبز، سالم و ارگانیک نیز شده است.

عرضه-طرح‌های-جدید-فرش-ذوالانواری

این گواهینامه  که از شرکت اکوتکس اتریش به فرش ذوالانواری به عنوان تنها دارنده این گواهینامه در دنیا اهدا شده، در زمینه استانداردسازی منسوجات است.

فرش ذوالانواری از ۲۲ تا ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۶نیز در نمایشگاه دموتکس آلمان شرکت کرد و میزبان بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بود.

طرح-جدید-فرش-قالیشویی-ادیب

چهاردهمین نمایشگاه فرش دستباف فارس از ۲۲ تا ۲۷ بهمن سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حال برگزاری است و فرش ذوالانواری در سالن حافظ، غرفه محصولات خود را معرفی می‌کند.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی, قالی شویی,شستشوی مبل,خشکشویی مبلمان,خشکشویی مبل,بخارشویی مبل,بخارشوی,شستشومبل,شستشو-مبل,شستشولکه مبل,شستشوی-لکه-از-مبل, سفارش-آنلاین-خشکشویی مبل,اخبار-فرش,طرح-جدید-فرش,جدیدترین-مدل-فرش,فرش,فرش-جدید,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

قالیشویی ادیب در جنوب تهران

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه ، شعبات زیادی در تهران ، کرج ، شهریار دارد.

قالیشویی ادیب سراسر تهران را پوشش داده تا بتوانیم برای مشتریان عزیز در هر کجای تهران و کرج و شهریار باشند را بهترین خدمات را ارائه دهیم.

بهترین-قالیشویی-غرب-تهران-قالیشویی-ادیب

قالیشویی ادیب در جنوب تهران تمامی مناطق جنوبی تهران را شامل میشود و تمام ساکنین:

مشیریه ، خراسان ، شاپور ، شوش ، جوادیه ، یاخچی آباد ، آب منگل ، خزانه فلاح ، کاروان (رضویه) ، منیریه ، خانی آباد نو ، جی ، یافت آباد ، آذری ، امیربهادر ، شهرک مسعودیه ، مولوی ، دروازه غار ، کشتارگاه ، امیریه ، خزانه بخارایی ، اتابک ، افسریه ، بازار تهران ، سیروس و...که در محله های جنوبی تهران هستند میتوانند از طریق:

سفارش آنلاین در سایت قالیشویی ادیب و با  تلفنهای شعبات جنوبی قالیشویی ادیب  و همینطور با تلفن ویژه چهاررقمی4704 تماس حاصل بفرایند.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,قالیشویی -جنوب-تهران,بهترین-قالیشویی-جنوب,قالیشویی-ادیب-جنوب ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

شستشوی فرش پله در پنج مرحله

اگر شما یک خانه چند طبقه دارید و یا روی پله های  راهرو و هر جای دیگر فرش نصب کرده باشید احتمالا  به دنبال یافتن راهی برای تمیز کردن فرشها بودید در این مقاله نحوه قالیشویی فرش پله و یا شستشوی موکت نصب شده روی پله را خواهیم آموخت.

 بهترین ابزارها برای تمیز کردن فرش روی پله

در ابتدا ی کار ، فرش را با دقت بررسی کنید و ببینید چه اندازه فرش کثیف شده است:

اگر فرش دارای لکه های زیادی است ابتدا باید لکه هارا از بین ببریم و سپس به شستشوی کلی لکه بپردازیم.

به طور کلی پس از بین بردن لکه ها به طور جدی ، حالا با فرشی روبه رو هستیم که تنها کثیف است.

نحوه-شستشوی-فرش-پله-قالیشویی-ادیب

در آغاز فرش را جارو بکشید. با لوله ی باریک جاروبرقی تمام قسمتهای فرش را با دقت جارو بکشید.

فرش روی پله را مانند اولش کنید!

در مرحله ی بعد یک برس و قلمو تهیه کنید.(این مرحله در عین سادگی بسیار با اهمیت است زیرا پله ها محل رفت و آمد زیاد بوده و احتمالا مو،کرک و آلودگیهای چسبنده زیادی دارند و به همین دلیل است که پس ا زگذشت زمان فرش کهنه به نظر میرسد بنابراین این مرحله را با حساسیت و کیفیت انجام دهید.)

نحوه-شستشوی-فرش-پله-قالیشویی-ادیب

برسی که دارای ضخامت و سختی بالا باشد را روی فرش پله بکشید.

از بالاترین پله شروع کنید و به پایین بیایید .

برس را از داخل پله به سمت بیرون بکشید تا آلودگی ها خارج شود و بهتراست هر 4الی5 پله ، پله هارا جارو کنید.

در ادامه مراحل شستشوی فرش روی پله را خواهیم گفت > در مقاله بعدی نحوه شستشوی فرش پله را بخوانید.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,شستشوی-فرش-پله,نحوه-تمیز-کردن-فرش-پله,فرش-پله,نحوه-خشکشویی-فرش-پله,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

جدیدترین مدل فرش پله+تصویر

امروزه در تمام عرصه ها تغیرات زیادی رخ داده است و این تغیرات و بهتر بگوییم پیشرفتها با سرعت نور در حال پیشروی هستند.

فرش نیز از این قاعده پیروی کرده و در حال حاضر فرشهایی تولید میشوند که بسیار کارآمد و زیبا هستند.و مسلما قالیشویی و شستشو و از همه مهمتر نصب آنها نیز راحت تر است.

در زمانهای گذشته فرشهایی که روی پله ها نصب میشد معمولا یک رول بلند از فرشی ساده و معمولا به رنگهای قرمز ، خاکی و تیره بود اما در این مقاله میبینیم امروزه فرشهایی در قطعات کوچکتر و زیبا تر تولید شده اند که نه تنها مثل قبل بلند نبوده بلکه نصب راحت تر و به طبع شستشوی آسانتری نیز دارد.

تصاویر جدیدترین مدل فرشهای پله

 جدیدترین-فرش-پله-قالیشویی-ادیب

جدیدترین-فرش-پله-قالیشویی-ادیب

جدیدترین-فرش-پله-قالیشویی-ادیب

جدیدترین-فرش-پله-قالیشویی-ادیب

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,جدیدترین-مدل-فرش-پله,نصب-فرش-پله,زیباترین-مدل-فرش-پله,شستشوی-فرش-پله,خشکشویی-فرش-روی-پله,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 956
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

قالیشویی شمال تهران

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه ، شعبات زیادی در تهران ، کرج ، شهریار دارد.

قالیشویی ادیب سراسر تهران را پوشش داده تا بتوانیم برای مشتریان عزیز در هر کجای تهران و کرج و شهریار باشند را بهترین خدمات را ارائه دهیم.

محله های شمای تهران را در ادامه ببینیم:

 

بهترین-قالیشویی-غرب-تهران-قالیشویی-ادیب

قالیشویی ادیب در شمال تهران تمامی مناطق شمالی تهران را شامل میشود و تمام ساکنین:

 ازگل،اقدسیه،الهیه،اوین،تجریس،جماران،چیذر،دارآباد،دربند،دزاشیب،سوهانک،فرمانیه،قیطریه،مجمودیه،نیاوران،ولنجک،باغ فردوس و...که در محله های شمالی تهران هستند میتوانند از طریق:

سفارش آنلاین در سایت قالیشویی ادیب و با  تلفنهای شعبات شمالی قالیشویی ادیب  و همینطور با تلفن ویژه چهاررقمی4704 تماس حاصل بفرایند.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,قالیشویی -شمال-تهران,بهترین-قالیشویی-شمال,قالیشویی-ادیب-شمال ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

به نقل قالیشویی ادیب از گزارش دنیای اقتصاد،در نشستی که از سوی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران برگزارشد هوشنگ فاخر نایب رییس این اتحادیه میزان صادرات فرش را در شرایط فعلی در حدود 300 میلیون دلار عنوان کردو گفت: این میزان کاهش ارزش صادرات در حالیست که در گذشته و در شرایط بهبود اوضاع تجارت، این رقم در حدود یک میلیارد و 700 میلیون دلار بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه قوانین این حوزه موانع صادراتی ایجاد میکنند تا تسهیل، گفت: متاسفانه  برخی قوانینی که وجود دارد به صورت کلی تدوین شده و موارد و جزییات که در این حوزه وجود دارد لحاظ نشده از این رو صادرکنندگان فرش برای صدوربا مشکل همراه هستند.

وی تصریح کرد:به دلیل پایین بودن میزان تبلیغ در این حوزه مصرف در بازار داخل نیز رو به کاهش بوده و با وجود تولید سالانه 6 میلیون متر مربع تنها 2 میلیون متر در بازار داخلی مصرف میشود .

وی همچنین از تدوین استاندارد در حوزه فرش خبر داد و گفت : با پیگیری هایی که انجام شده تدوین استاندارد فرش در دست اجراست که بر اساس نوع مواد اولیه شامل نخ و پشم و رنگی است که در فرش بکار می رود.

احد عظیم زاده تولید کننده و صادرکننده عمده فرش نیز با بیان اینکه از صادرات فرش در کشور حمایت نمی شود گفت: اغلب رقبای ما در بازار های جهانی که کیفیت بسیار کمتری نسبت به محصول ایرانی دارند به دلیل حمایت دولتشان در سالهای اخیر بسیار رشد کرده وتوانستند بسیاری از بازار های ما را  کسب کنند .

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات بسیاری که  صادرات دارد با وجود آنکه به عنوان بزرگترین صادرکننده فرش بودم دو سال است از این بخش خارج شدم.

این عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش ایران گفت:دست انداز هایی که به تازگی در این حوزه ایجاد شد در نهایت زندگی 2 میلیون و 55 هزار بافنده را که حداقل خانواده 4 نفری را تحت پوشش دارد تحت شعاع قرار داد.

وی تاکید کرد: شرایط بسیار سخت شده و دولت با رکود سعی در مهار تورم دارد در حالیکه این هنر نیست و در چنین شرایطی درخواست دولت مبنی بر تحویل ارز صادراتی با نرخ 4 هزار و 200 تومانی غیر منطقی است مگر ما با نرخ دلار دولتی مواد اولیه خود را تامین می کنیم.

عظیم زاده تصریح کرد: تاجران فرش جزو صادرکنندگانی هستند که کالای خود را به صورت اعتباری LC  صادر نکرده و وجه کالای صادراتی را اغلب به صورت ریالی دریافت می کنند.

وی همچنین ضمن انتقاد از فعالیت مرکز ملی فرش ایران گفت: این مرکز آن طور که انتظار می رود  تلاشی برای بهبود اوضاع در صنعت فرش و معرفی آن نمی کند.

کاهش حضور فرش ایران در مجامع بین المللی

علی میرزاده ،صادرکننده  به آلمان نیزفرش را به عنوان سفیر ایران و نشانی از هویت ایرانی در بازار های بین المللی عنوان کرد و گفت:در بسیاری از کشور ها شاید ایران را نشناسند اما فرش ایرانی را می شناسند اما دولت حمایتی از این کالا و تاجران آن که سربازان  اقتصادی هستند ،نمی کند در حالیکه رقبا با حمایت دولت ها بازار ما را ربودند.

وی افزود: در بدو تاسیس اتحادیه صادرکنندگان هامبورگ آلمان 360 عضو داشتیم اما در حال حاضر 20 عضو داریم و میزان حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی نیز بسیار کمتر از قبل شده است.

وی تصریح کرد: من معتقدم نفس های صادرات فرش به شمارش افتاده و این کالا به عنوان هویت ایران باید توجه ویژه شود ،چرا که ارتزاق 10 میلیون نفر از این صنعت  است.

این عضو هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش ایران گفت: بار ها و بار ها به دولت پیشنهاد دادیم که در مراسم های رسمی از فرش ایرانی استفاده کند حتی ما حاضر هستیم فرش آن را تامین کنیم اما متاسفانه می بینیم که در بسیاری از مراسم ایرانی مثل رونمایی از لباس تیم ملی از فرش دست بافت ایرانی استفاده نمی شود.

 اخبار-صادرات-فرش-قالیشویی-ادیب

استفاده از تشکل ها در تصمیم گیری ها

علی بادام برجا مشاور رییس این اتحادیه نیز گفت: برای تولید فرش ،کارگاه متمرکزی وجود ندارد از همین رو امکان تطبیق ما با ذائقه جهانی بسیار کند تر از رقبا است.

وی ادامه داد:مدتهاست که پیگیر مطالبات خود از نهاد ها و سازمانهای زیربط مانند  مجلس و اتاق بازرگانی و سازمان امور مالیاتی هستیم اما با وجود تمایل بسیار برای حل مشکلات صنعت فرش و وعده های مساعد اما همچنان مشکلات به قوت خود باقیست.

وی همچنین با اشاره به بازگشت نرخ ارز صادراتی در سامانه نیما گفت: این اقدام تیر خلاصی به صادرات فرش خواهد بود و صادرکنندگان امکان ندارد بتوانند با دلار 4 هزار و 200 تومانی  از پس تامین هزینه های مواد اولیه بر ایند.

وی تاکید کرد: از دولت درخواست داریم در فرایند تصمیم گیری ، نظارت و اجرا ، نقش اتحادیه ها را جدی بگیرد و ما را در تصمیم گیری ها مشارکت دهد.

وی همچنین یکی دیگر از معضلات فرش را "کهنه شور" کردن فرش با مواد نامرغوب عنوان کرد و گفت : دولت باید مانع صادرات فرش هایی که به عمد و با دست کهنه شور می شوند شود چرا که آنها با مواد بدین شکل در میایند و بعد از مدتی بو گرفته و از بین می روند و با صادرات چنین فرش هایی آبرو اعتبار فرش ایرانی آسیب می بیند.

در این جلسه همچنین علی "وقف چی" رییس فراکسیون فرش وصنایع دستی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت فرش ایرانی موارد بسیاری در این فراکسیون برای حل معضلات صنعت فرش ایران در دستور کار قرار گفته است.

وی تصریح کرد: برای ارتقا صنعت فرش و همچنین صنایع دستی ایران پیشنهاد تشکیل وزارت خانه ای با این نام در مجلس مطرح شد که با تمام فراز و فرود ها مورد موافقت قرار گرفت.

وی تصریح کرد:در همین راستا تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه کسب و کار های روستایی در حوزه فرش و صنایع دستی مبلغ 12 هزار میلیارد ریال مصوب شده که ده درصد این اعتبار به صنعت فرش و ده درصد به صنایع دستی با نرخ کارمزد 6 درصدی و بازپرداخت 6 ساله اختصاص یافته است.

وقف چی همچنین حل مشکل مالیاتی صادرکنندگان فرش را منوط به مطرح شدن بحث مالیات بر ارزش افزوده در مجلس عنوان کرد و گفت :نباید تمام قصور در این حوزه را به گردن دولت بیندازیم بلکه باید برای ارتقای صنعت فرش خود هم تلاشی کنیم.

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,اخبار-فرش,صادرات-فرش,صادرات-فرش-کشور,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

شستشوی لکه روغن با مواد شوینده

در مقاله گذشته روشی خانگی و طبیعی برای پاک کردن لکه روغن بیان شد . طبق روش گفته شده میتوان با مواد خانگی و در دسترس در کمتر از چند دقیقه به راحتی میتوان لکه را به طور کلی پاک کرد.اما روشهای دیگری نیز برای قالیشویی و شستشوی لکه وجود دارد.

شستشوی فرش یا مبل با روشهای شیمیایی مسلما مضراتی دارد اما هر روشی ویژگی های مثبتی نیز دارد.

مواد پاک کننده ی شیمیایی طبیعتا زودتر و بیشتر اثر میکنند. اما باید مراقب باشیم ، اگر مواد شیمیایی پاک کننده ای که قرار است به کار بریم با سطح زیرین لکه متناسب باشد و عکس العمل بدی نشان ندهد، خوب است.

دو حالت وجود دارد میتوان از ابتدا روش های شیمیایی را به کار برد و حالت دیگر این است که میتوان ابتدا با روش طبیعی لکه را اک کرد و سپس اگر نتیجه مناسب دریافت نشد روش شیمیایی را در ادامه انجام داد.

 شستشوی-لکه-روغن-با-مایع-ظرفشویی-قالیشویی-ادیب

نحوه شستشوی لکه روغن با مایع ظرف شویی

چند قطره مایع ظرف شویی را مستقیما روی لکه بریزید. سپس با یک مسواک قدیمی یا برسی روی لکه بکشید تا با مواد پاک کننده لکه ترکیب شده و پاک گردد.

یک مقدار آب گرم را روی منطقه ی آلوده بریزید و دوباره با مسواک مالش دهید.

در ادامه اسفنج یا پارچه بردارید و لکه را تمیز کنید. اگر همچنان آثار لکه روغن باقی بود صابون را برداشته و روی لکه بکشید و دوباره به شستشوی لکه بپردازید.

میتوان این مراحل ذکر شده را از ابتدا تکرار کرد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.

در آخر سطح مورد نظر را با آب بشویید و حتما آن قسمت را خشک کنید.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,پاک-کردن-لکه-روغن,شستشوی-لکه-روغن,حذف-روغن-از-فرش,پاک-کردن-روغن-از-موکت,شستشوی-لکه-روغن-با-نوشابه,شستشوی-لکه-روغن-مواد-شیمیایی,حذف-روغن-با-مایع-ظرفشویی,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

حذف لکه روغن با نوشابه

بسیار اتفاق افتاده که لکه ی روغنی روی فرش،موکت،مبل میریزد و ما هم چاره ای جز پاک کردن لکه روغن و قالیشویی نداریم.

در این مقاله سه روش برای شستشوی لکه روغن بیان خواهد شد که با استفاده یکی از این روشها حتما لکه روغن حذف خواهد شد.

قبل از اینکه کاری را شروع کنید ابتدا یک دستمال کاغذی یا پارچه را روی لکه روغن قرار دهید و اجازه دهید چنددقیقه ای روی لکه باشد.(به هیچ وجه پارچه یا دستمال کاغذی را روی لکه فشار ندهید.)

بهتر است نوع روغن را تشخیص دهید زیرا در پاک شدن لکه موثر است.

پارچه ای بردارید و از خارج لکه به سمت مرکز لکه حرکت کرده و لکه را پاک کنید.(مراقب باشید که لکه روغن را بیشتر در سطح مورد نظر پخش نکنید.)

 نحوه-شستشوی-لکه-روغن-با-نوشابه-قالیشویی-ادیب

پاک کردن لکه روغن با نوشابه و آرد ذرت

تمام سطح لکه روغن را با نشاسته ذرت یا جوش شیرین بپوشانید.(به صورت آزاد میتوان نشاسته ذرت را روی لکه ریخت و مانعی ندارد و نگران نباشید.)

سپس با نوشابه لکه روغن را خیس کنید.(بیش از حد خیس نکنید و به اندازه T تنها رطوبت ایجاد کنید تا خود نوشابه ایجاد لکه نکند.)

یکی از مزایای مهم استفاده از نشاسته ذرت و نوشhبه این است که مواد شیمیایی نبوده و ارزان بوده و به راحتی در دسترس هستند.

نحوه-شستشوی-لکه-روغن-با-نوشابه-قالیشویی-ادیب

در ادامه با جاروبرقی روی لکه بکشید تا م,اد پاک کننده ای که استفاده کردید تمیز شود. سپس پارچه ای بردارید و روی سطح لکه بکشید تا نوشابه و هرآنچا استفاده کردیم نیز پاک شود.

ماده پاک کننده ای متناسب با فرش را تهیه کرده و با آب سطح لکه روغن را شستشو دهید.

اگر آثاری همچنان از چربی لکه روغن باقی بود مراحلی که در بالا ذکر شد را از ابتدا انجا دهید تا اثرات آن نیز کاملا پاک گردد.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,پاک-کردن-لکه-روغن,شستشوی-لکه-روغن,حذف-روغن-از-فرش,پاک-کردن-روغن-از-موکت,شستشوی-لکه-روغن-با-نوشابه,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : adibcarpet

مواد تشکیل دهنده روغن و سخت پاک شدن آن

درباره مواد جالب تشکیل دهنده  روغن و گریس چه میدانیم؟

در این مقاله ابتدا درباره روغن و اجزای تشکیل دهنده آن بدانیم تا بتوانیم بهتر این نوع لکه را پاک کنیم.(قالیشویی و شستشوی لکه روغن)

اجزای شیمیایی هر روغن شامل 3 قسمت است:

  • خود ماده روغن
  • ضخامت و چسبندگی آن
  • افزودنی های آن

در ساخت یک روغن معمولا ضخیم کننده و روان کننده با هم مخلوط شده اما اجزای اصلی تشکیل دهنده روغن ها روغن پایه و افزودنیها میباشد. زمانی که روغن پایه در معرض دمای شدید یا دمای پایین قرار گیرد ، روغن پایه مصنوعی تشکیل میشود.

پاک-کردن-روغن-از-فرش-قالیشویی-ادیب

افزودنی های موجود در گریس ، دارای خواص مثبت و منفی هستند از جمله آنها:

  • اکسیداسیون
  • عوامل کاهش اصطکاک
  • مهارکننده های زنگ
  • چسبندگی و...

بنابراین وقتی قرار است لکه ی روغنی را پاک کنیم در حقیقت قرار است خیلی بیشتر از روغن پاک شود.همانطور که در بالا خلاصه ذکر شد خواص شیمیایی زیادی در این نوع لکه وجود دارد که باعث چسبندگی و فشار و لغزندگی بیشتر لکه شده و به طبع پاک کردن آن نیز سخت تر میشود.

پاک-کردن-روغن-از-فرش-قالیشویی-ادیب

برخی از لکه های روغن نیز حاصل از روغن مواد غذایی باشد این نوع لکه ها نیز طبیعتا با روغنهای شیمیایی و روغن موتور متفاوت باشد. روغن های مواد غذایی ترکیبات ساده تری دارند اما باز هم دارای چسبندگیی بوده و جز لکه های سخت هستند.

بهترین پاک کننده برای لکه روغن سرکه سفید است.

سرکه سفید را در بطری اسپری ریخته و آنرا روی لکه روغن مورد نظر بریزید و اجازه دهید چنددقیقه ای در این حالت باشد و خیس بخورد.

در ادامه با آب گرم و حوله لکه روغن را شستشو دهید.(نکته: البته جزئیات شستشو بسیار مهم است و باید در مقالات بعدی به آنها با دقت بپردازیم.)

روشهای شستشوی لکه روغن را در مقالات آینده بخوانید.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



:: برچسب‌ها: قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی-آنلاین,قالیشویی-کرج,شستشوی-فرش,شستشوی-مبل,اعلاشویی,خشکشویی-مبلمان,حذف-لکه-روغن,شستشوی-روغن-از-فرش,مواد-تشکیل-دهنده-روغن,لکه-گریس,پاک-کردن-روغن,پاک-کردن-گریس,مواد-گریس,قالیشویی-ادیب ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 | نظرات ()